phone
شماره تماس :

03154759316

mail
پست الکترونیک :

shadlincarpetco@gmail.com

مقالات فروشگاه

گلیم فرش ماشینی چه نقشی در دکوراسیون منزل دارد؟

امروزه مردم رای زیبایی دکوراسیون خود از بهترین وسایل برای تزیین منزل خود استفاده میکنند بعضی افراد فکر میکنند که با وسایل گران قیمت می توانند زیبایی منزل را بیشتر کننددر واقع آنچه بیشتر اهمیت دارد هماهنگی وسایل با یکدیگر استکه باعث افزایش زیبایی منزل خواهد شد.بعضی از وسایل نقش کلیدی در منزل دارند که زیبایی دوچندان در دکوراسیون دارندو سب تغییر در فضای خانه می شود و منزل را شیک تر و جذاب تر می کند.

فرش نیز نقش اصلی و اساسی در زیبایی محیط دارد و از گذشته تاکنون استفادههای زیادی از آن انجام میشده است. اگر منزلتان پر باشد از وسیلههای گران قیمت و شیک اما کفپوش تان خالی باشد آن خانه دیگر حرفی برای گفتن نخواهد داشت!!

در اکثر خانه ها به خصوص خانههای ایرانی از فرش های ماشینی برای پوشاندن کفپوشها و هم چنین زیبایی بیشتر استفاده میکنند تاثیر مثبت فرش ها به گونهای است که اگر درست و مناسب انتخاب شوند دکوراسیون را متحول خواهند کرد. استفاده از فرش ماشینی در دکوراسیونهای مدرن و امروزی کار بسیار سختی نیست تنها با کمی دقت و خلاقیت و هماهنگ بودن سایر عناصر دکوراسیون میتوانید آنها را هر جایی که دلتان خواست به کار ببرید. از دکوراسیون های ساده گرفته تا خانههای مدرن و امروزی. فرش ها نیز به علت اینکه جنبه تزیینی دارند در هر جای از خانه که استفاده شوند زیبایی آن نمایان خواهد شد.

گلیم فرش یکی از دسته بندیهای فرش ایرانی است که با زیبایی خود محبوبیت زیادی در سراسر جهان دارد و از جایگاه ویژهای برخوردار است. گلیم فرش ها یک انتخاب بینظیر و زیبا با قیمت مناسب برای افرادی که علاقه زیادی به زیبایی دکوراسیون داخل خانه دارند هستند گلیم فرش شادلین را به سادگی میتوان در اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، راه پله، راهرو ورودی به کار برد بدون اینکه کوچکترین ناهماهنگی در دکوراسیون به وجود آید. این دسته از فرش ها یا طرح های منحصر به فرد خود گرما و انرژی زیادی به محیط میبخشند.

گلیم فرش شادلین با مدل های فانتزی و مدرن

خرید و انتخاب فرش برای خانه از موضوعات حساسی است که باید با دقت و اطلاعات کافی خرید انجام شود.خرید فرش اینترنتی نیز که امروزه جایگاه ویژهای یافته، کار بسیاری از مردم را در امر خرید فرش ماشینی آسان و راحت کرده است به گونهای که دیگر نیاز نیست انرژی و وقت زیادی را صرف خرید فرش مورد نظرتان کنید. هر نوع طرح فرش فانتز ، گلیم فرش و فرش های کلاسیک و رمانس با هر نوع رنگبندی در فروشگاه فرش آنلاین شادلین فرش کاشان موجود است و هر زمان و در هر جایی که آماده خرید بودید میتوانید سفارشتان را ثبت کنید. به همین راحتی!

فرش ها انواع مختلفی دارند که قبل از خرید باید مشخص کنید کدام نوع از آنها برایتان مناسب است فرش ماشینی و فرش دستباف انواع فرش های ایرانی هستند که محبوبیت زیادی دارند.گلیمفرش که زیر مجموعهای از فرش های ایرانی اصیل است هم دستباف و هم ماشینی هر دو، زیبایی فوق العادهای دارند، این که کدام نوع از آن را برای منزلتان انتخاب کنید بستگی به بودجهای دارد که برای خرید در نظر گرفتهاید.

قیمت گلیم فرش ماشینی

بیشتر بخوانید:نقش گلیم فرش در دکوراسیون کلاسیک و مدرن

قیمت گلیم فرش ماشینی نیز در مقایسه با گلیم دستباف مناسبتر و ارزانتر است و خریداران بسیاری را به سمت خود کشانده است. تنوع فرش گلیم ماشینی طوری است که اغلب طرحهای آن را میتوان در منزل استفاده کرد. برای مثال میتوان این فرش ها را به صورت متری تهیه کرد، اگر فضایی را داشته باشید که اندازه آن استاندارد نبود میتوانید با اندازه گیری محل مورد نظرتان از فروشگاه فرش ، گلیم فرش متری را خریداری کنید. قیمت گلیم فرش متری با توجه به متراژ موردنظرتان مشخص خواهد شد. این نوع از فرش ها هر مدلی که انتخاب شوند زیبایی خاص خودشان را خواهند داشت گلیم فرش فانتزی و گبه های ماشینی از پرفروشترینهای این نوع از فرش ماشینی هستند.

همان طور که آگاه هستید داشتن کفپوش مناسب که هم زیبایی منزل را تامین کند و هم پوششی در برابر سرما باشد از اهمیت زیادی برخوردار است. اما قبل از خرید باید به بعضی نکات از قبیل نحوه قرار گیری، اندازه و جنس به کار رفته در فرشتان دقت کافی داشته باشید. ابتدا باید محل قرارگیری فرش را مشخص کنید، بهتر است فرش را در مکانی پهن کنید که بیشتر اوقاتتان را در آن جا سپری میشود.

اندازه فرش ماشینی از نکاتی است که باید به آن توجه زیادی داشته باشید برای مثال برای فضاهایی که عرض 2 متر و طول 3 متر هستند استفاده از گلیم فرش های 6 متری بسیار مناسب است یا اگر میخواهید فرش فضای زیادی را اشغال نکند امکان استفاده از فرش گلیم با اندازه 4 متری هم وجود دارد طبیعتا قیمت گلیم فرش 4 متری از قیمت گلیم فرش 6 متری پایینتر خواهد بود. مهمترین و اصلیترین عامل در خرید فرش ماشینی توجه به جنس و کیفیت است گلیم فرش ها چون از لحاظ قیمت در سطح پایین تری قرار دارند بی انصافی است اگر بگوییم کیفیت آنها هم پایین است در صورتی که این فرش ها کیفیت و دوام مطلوبی را برای خریداران فراهم کرده است.

کاربرد گلیم فرش در چه فضاهایی است؟

گلیم فرش ماشینی به علت وزن سبک و طرح و رنگبندی متنوع در اکثر فضاها کاربرد دارد یکی از این محیط ها آشپزخانه است معمولا انداختن فرش و قالی در فضای آشپزخانه به علت کثیفی زیاد توصیه نمیشود و از آنجایی که شستشوی فرش کار سادهای نیست پوشاندن کف آشپزخانه با فرش هایی همچون گلیم که وزن سبکتری دارند بیشتر توصیه میشود گلیم فرش آشپزخانه در تمامی سایزها در فروشگاه فرش ماشینی شادلین موجود میباشد بهتر است این نوع از فرش ها را با توجه به فضای که در اختیار دارید انتخاب کنید

در سایت ثبت نام کنید و نظرات خود را اعلام کنید.

کلمات کلیدی

گلیم فرش خرید اینترنتی فرش ماشینیقیمت گلیم فرش ماشینی

: 2365 - : 1397/10/1 - : 6385
1397/10/1