phone
شماره تماس :

03154759316

mail
پست الکترونیک :

shadlincarpetco@gmail.com

مقالات فروشگاه

فرش ماشینی مناسب قلب خانه شما : آشپزخانه

فرش مناسب آشپزخانه به زیباتر شدن فضای آن کمک می کند

فرش یکی از عناصر مهم در زیبا تر شدن محیط اطراف می باشد و تاثیر زیادی در دکوراسیون دارد با توجه به چیدمان و ریزه کاری ها و تزیین منزل ، فرش ماشینی با توجه با تم فضا ی مورد نظر انتخاب می شود.

همیشه نمی توانیم برای چیدمان و زیبایی منزل صرفا به پذیرایی و اتاق خواب بپردازیم انتخاب مدل فرش ماشینی مناسب آشپزخانه ، فضایی که خانم های خانه دار بیشترین وقت خود را در آنجا سپری می کنند ، توجه خاصی را می طلبد.

با این توضیحات آشپزخانه باید مکان شیک و دنجی باشد تا بتواند با عشق مشغول کارهایتان شوید.فرش مناسب آشپزخانه باید فرشی باشد که احساس نرمی و آرامش داشته باشیم.

فرش آشپزخانه در طرح و رنگ های مختلفی می توانند استفاده شود ولی برای انتخاب و هدف ما ملاک هایی وجود داردکه می تواند نوع انتخاب مان را مشخص کند و اکثر نیاز های یک خانم خانه دار را برآورده کند .

فرش ماشینی مناسب آشپزخانه باید در عین زیبایی ، نرمی و لطافت خود را داشته باشد چون پاخور فرش آشپزخانه زیاد است طرح و رنگ آن هم باید به گونه ای باشد که کثیفی را کمتر نشان دهد و در صورت کثیف شدن شستشوی راحتی داشته باشد . نوع فرش آشپزخانه را می توانیم با این توضیحات انتخاب کنیم.

تنوع فرش ماشینی در فروشگاه اینترنتی شادلین فرش کاشان برای آشپزخانه زیاد است و میتوانیم بهترین ها را انتخاب کنیم .

فرش فانتزی و گلیم فرش گزینه خوبی برای آشپزخانه است چون نرمی و لطافت و دوام خوبی دارد.

سوالی که اغلب عروس خانم ها موقع خرید جهیزیه به ذهنشون میاد و بعد از اون هم بعضا خانم هایی که قراره یه فرش جدید بخرن یا فرش قدیمی رو عوض کنن، بهفکرشون میرسه اینه که چه فرشی بخریم که برای آشپزخانه مناسب باشه؟

اولین موضوع مهم اینه که فرش سنگین برای آشپزخانه نخریم چرا که شستشوی اون سخت میشه.

موضوع دومی که به هنگام خرید فرش آشپزخانه باید در نظر داشته باشید رنگ آن هست. رنگ فرش آشپزخانه نباید روشن باشد چون زود کثیف میشود و مجبور به شستن زود هنگام اون هستید که موجب پوسیدگی میشود. فرش با رنگ تیره بهترین انتخاب هست تا آلودگی و لک رو نمایان نکند اما اگه قصدتون برای خریدن یه فرش رنگ روشن جدی هست حداقل طرح و نقشه شلوغ انتخاب کنین تا به راحتی لک هارو نشون ندهد.

جنس فرش آشپزخانه

اول اینکه فرش پرزبلند یا همون فرش شگی برای آشپزخانه نخرید چون جایی که موادغذایی زیادی وجود دارد فضای مناسبی برای پهن کردن فرش شگی نیست. دوم اینکه فرشی تهیه کنید که رطوبت رو به خودش نگیرد که احتمال پوسیدگی فرش پایین بیاد.

خرید فرش گران قیمت برای آشپزخانه کار عاقلانه ای نیست. اگر به هر دلیلی فرش شما دچار سوختگی بشه یا خراب شود نمی توایند زودبه زود عوض کنید. فرش سبک با امکان شستشوی راحت خریداری کنید.

مورد بعدی که باید در نظر داشت اینه کهفرش لطیف ، ضخیم و با تراکم بالا بخرید. آشپزخانه محل پر رفت و آمدی هست که نیاز به فرش با دوام و محکم دارد.

تاثیر فرش در دکوراسیون آشپزخانه

همون اندازه که دکوراسیون اتاق ها مهمه، فضای آشپزخانه هم نیاز به دکوراسیون خوب و مناسب داره. ابعادی برای فرش این فضا انتخاب کنین که کل فضارو در بر نگیرد. به اندازه وسط فضای آشپزخانه شما کافیه. رنگ مناسب علاوه بر اینکه تیره باشه تا لک هارو پنهان کند، بهتره رنگی رنگی باشد و با بقیه وسایل ها هماهنگ باشد.

اگه قراره فقط یه قسمت کوچکی از آشپزخانه رو فرش کنین، بهترین جا در پای سینک ظرفشویی هست که آب گیر باشه.

بهتری فرشی که برای آشپزخانه میتونین بخرید، گلیم فرش یا فرش گبه از نمونه های فرش ماشینی هست که قیمت بالایی ندارد و نیاز نیست خرج زیادی را متقبل شوید.

نظرات خود را در مورد این مقاله در سایت ثبت کنید.

ثبت نام در سایت

: 2366 - : 1397/10/1 - : 3845
1397/10/1