phone
شماره تماس :

03154759316

mail
پست الکترونیک :

shadlincarpetco@gmail.com

مقالات فروشگاه

دلایل مهم برای خرید فرش فانتزی

یکی از جدیدیترین فرش هایی که اخیرا در بازار عرضه شده است ،فرشهای فانتزی هستند که در زمان کمی به خوبی توانستهاند سطح وسیعی از بازار را پوشش دهند و مطابق سلیقه روز، نیاز مشتری را بر اساس سلیقه و درخواست آنها برطرف کنند. دکوراسیون و سبک خانههای امروزی کاملا متفاوت شده است و از طرفی هزینههای بالای خرید فرش دستباف، مردم را از این خرید منصرف میکند به همین دلیل میتوان گفت به اقتضای این شرایط، فرشهای گبه ماشینی و فرش های فانتزی گزینه مناسبتری برای دکوراسیونهای امروزی هستند.

جدا از این مسائل، انواع فرش ماشینی با داشتن کیفیت عالی توانستهاند جایگاه خود را حفظ کنند و از این نظر مورد توجه قرار گیرند تا ارزان بودن آنها در مقایسه با فرش دستباف، تنها دلیل برای خرید فرش ماشینی نباشد. فرشهای ماشینی از نظر بافت و تنوع طرح، بسیار قوی کار میکنند تا جایی که هیچ فضایی در خانه وجود ندارد که فرش ماشینی مناسب آن پیدا نشود.

مزایای خرید فرش فانتزی

فرش فانتزی یکی از نمونههای پر طرفدار در بین فرشهای ماشینی است که محبوبیت زیادی پیدا کرده اما دلیل این محبوبیت چیست؟ چه چیزی بازار خرید فرش فانتزی را داغ کرده است؟

بافت فرش فانتزی مانند سایر فرشهای ماشینی با دستگاههای به روز و متد پیشرفته صورت میگیرد و در تولید این فرش از نخهای با کیفیت و مرغوب استفاده میشود که همین موضوع دلیلی برای داشتن کیفیت مناسب فرشهای فانتزی هستند.

فرشهای فانتزی را میتوان به انواع فرش طرح فانتزی، فرش کودک و فرش گبه تقسیم کرد که اساس این تقسیمبندی در طرح و نقشه آنهاست و دست شما در خرید این فرشها باز است.

بافت فرش فانتزی با نخ پروپیلن صورت میگیرد و به همین علت، فرشهایی فاقد پرز هستند و باعث بروز حساسیت نمیشوند.

از ویژگیهای دیگر فرش فانتزی، دوام خوب آنها و مقاوم بودن در برابر رطوبت، شستوشو و حرارت است که باعث میشود این فرشها برای فضاهایی مانند آشپزخانه، اتاق خواب و پادریها مورد استفاده قرار گیرند.

مهمترین مزیتی که در خرید فرش فانتزی مطرح است، قیمت مناسب و مقرونبهصرفه آن با توجه به تنوع و زیبایی این فرشها در مقایسه با سایر فرشهای ماشینی است.

انواع فرشهای فانتزی

از این فرشها برای هر سلیقه و هر مدل دکوراسیونی، یک نمونه وجود دارد اما نکته منحصربهفرد آن، استفاده از طرحهاییست که شاید قبلا از آنها در فرشهای ماشینی استفاده نمیشد. طرحهایی مانند حیوانات، اشکال هندسی، طرحهای فانتزی و… که در تولید فرش فانتزی مورد توجه قرار گرفتند و تحول بزرگی در فرشهای ماشینی ایجاد کردند.

از جذابیت دیگر فرشهای فانتزی بافت خاص فرشهای کودک است که با طرحهایی شاد و جذاب برای اتاق کودک و نوجوان بافته میشوند و شامل تصاویر کارتونی، شخصیتهای انیمیشن و … هستند. قطعا جذابیت استفاده از این فرشها برای اتاق کودک در مقایسه با دیگر مدلهای فرش بیشتر است و همین موضوع توجه خانوادهها را موقع خرید فرش اتاق کودک، به سمت فرش فانتزی معطوف کرده است.

فرش گبه نیز گروهی دیگر از فرشهای فانتزی است که با وجود ماشینی بودن، به خوبی ترکیبی از اصالت فرش ایرانی در کنار طرحهای فانتزی و مدرن ایجاد کرده است. ویژگی قابل توجه در این فرش، بافتی خاص با پود بیشتر و گرههای شلتر است که باعث نرمی و راحتی فرش گردیده.

خرید اینترنتی فرش فانتزی

شما می توانیدباکلیک روی طرح فرش وتعاد آن به راحتی فرش خود را انتخاب کنید.

4 دلیل برای خرید فرش گبه

در نهایت میتوان با توجه به موارد ذکر شده فرش فانتزی را انتخابی ایدهآل و بهصرفه برای انواع دکوراسیون در نظر گرفت اما انتخاب فرش مناسب تنها نیمی از راه است و خرید آن پروسهای جداست و دردسرهای خود را دارد.

اینجاست که خرید از فروشگاه اینترنتی فرش شادلین میتواند راهی ساده و در عین حال بهینه برای خرید فرش باشد تا بتوانید در زمان و بودجه خود صرفهجویی کنید و بدون گذراندن وقت زیاد در بازار که احتمالا کمی گیجکننده هم میباشد، فرش مورد نظر خود را به راحتی تهیه کنید. به ویژه برخی از این فروشگاهها مانند فروشگاه اینترنتی فرش شادلین خرید راحتتر و مطمئنتری را برایتان رقم میزند.

ثبت نام در سایت

: 2369 - : 1397/10/5 - : 3452
1397/10/5