phone
شماره تماس :

03154759316

mail
پست الکترونیک :

shadlincarpetco@gmail.com

مقالات فروشگاه

تاثیر رنگ فرش در کوراسیون منزل

عمده رنگ ها ی موجود در بازار فرش عبارتند از کرم، سرمه ای ، آبی ،گردویی و لاکی می باشد که بقیه رنگ ها درمیان این رنگ ها استفاده می شوند که خواص این 5 رنگ اصلی را در فرش به اختصار توضیح می دهیم.

فرش زمینه کرم :

این رنگ زمینه ، در فرش بسیار چشم نواز و به هیچ وجه باعث آزار چشم نمی شود و رنگی بسیار شیک برای خانه می باشد وباعث آرامش وتسکین چشم می باشد و برای هر قسمتی از خانه این رنگ مناسب می باشد.هرچه فضای خانه کوچکتر باشد فرش های روشن تر استفاده کنید که فضا را بزرگتر و نورانی تر نشان می دهد .

فرش زمینه سرمه ای :

رنگ سرمه ای نشان دهنده آرامش کامل درسیستم اعصاب مرکزی است و درهنگام خستگی و بیماری نیاز به این رنگ بیشتر حس می شود.رنگ سرمه ای به مدرن کردن دکوراسیون شما کمک می کند در چرخه رنگ ها ، رنگ گرم ، زرد و رنگ سرد سبز ، آبی بنفش سرمه ای و رنگ خنثی رنگ کرم ، بژ و خاکستری هستند .

رنگ های تیره ارتفاع اتاق را کم می مند و برای فضای بزرگ تر با یک کفپوش تیره صمیمی و دلنشین تر خواهد بود چون دیوارها را به هم نزدیک می کند . گاهی اوقات از دکور منزل و لوازم روشن خسته شده اید رنگ سرمه ای گزینه مناسب و ایدا آل برای شما می باشد.

فرش زمینه آبی

رنگ آبی تاثیرات معنوی زیادی در روحیه انسان ، ایجاد اعتماد و آرامش فرد دارد .و با اینکه در دسته بندی رنگ های سرد قرار می گیرد و فرد رابه سکوت و آرامش دعوت می کند و آبی پر رنگ محرک تفکرو آبی کمرنگ باعث آرامش ذهن می شود.

زیباترین رنگ در کنار رنگ آبی رنگ زرد می باشد که رنگ باز و گیرایی است و برا ی کودکان می توانیم از ترکیب رنگ های صورتی کم رنگ سبز نعنایی و یا آی کمرنگ به جهت آرامش کامل و محیطی بی سر و صدا فراهم کنیم.

فرش زمینه گردویی

این نوع رنگ از جمله رنگ ها ی گرم به شمار می آید و سمبل زمین و طبیعت است و به محیط خانه حس گرما و آرامش و امنیت می دهد. هارمونی رنگ های دیگر با رنگ گردویی قهوه ای شکلاتی و سز چمنی و سفید می باشد. و این نوع رنگ در همه اتاق ها کاربرد دارد و برا یهر خلق وخویی اتاق پذیرایی ، ناهار خوری ، اتاق خواب و آشپزخانه مناسب باشد . در اتاق های ی روح و آفتاب گیر ترکیب رنگ کردویی می تواند جلوه بی نطیری داشته باشد.

فرش زمینه لاکی

زمینه لاکی رنگ بسیار شاد ، زیبا و پر انرژی است .این نوع رنگ تحریک کننده و بالا برنده ضربان قلب است و این حس را در فردایجاد می کند که زمان سریع تر سپری می شود و موجب بوجود آمدن تغیرات خلقی فرد می شود.و تمایلات جنسی را تا 12 برابر افزایش می دهد و برای اینکه فضای خانه کوچکتر به نظربرسد از فرش زمینه لاکی استفاده کنید. در اتاق هایی که آفتاب گیر نیستند می توان ازاین نوع فرش در زیر پا و به عنوان فرش بسیار خوب در نظر گرفت. و این رنگ برای اتاق بازی کودکان بسیار مورد طبع می باشد.

: 1267 - : 1397/2/22 - : 3711
1397/2/22