phone
شماره تماس :

03154759316

mail
پست الکترونیک :

shadlincarpetco@gmail.com

مقالات فروشگاه

ویژگی های خرید فرش ماشینی از فروشگاه اینترنتی فرش

در گذشته افراد برای خرید کالایی به بازار مراجعه می کردند که فروشگاه فیزیکی علیرغم مشکلات خرید و زمان بر بودن آن مشکلات دیگری برای مشتری را در بر داشت. مسیر طولانی تا بازار ، نبود فرش و کالای مورد نظر و عدم اطمینان به فروشنده و اطمینان نداشتن از صحت کالای مورد نظر به جای تقلبی بودن آن از جمله مشکلاتی هستند که در هنگام خرید به صورت فیزیکی مواجه می شویم.

تولید کنندگان فرش هم تصمیم گرفتند که فروشگاه اینترنتی فرش های خود را ایجاد کنند تا درهنگام خرید فرش ماشینی دچار این مشکلات نشویم .

در این مقاله قصدداریم نحوه خرید اینترنتی و مزایای فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی را برایتان توضیح دهیم تا خرید بهتر و آسانتری داشته باشید.

1-ویژگی های خرید از فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی

  1. قیمت مناسب

به دلیل واسطه های زیاد در بازار فرش ماشینی قیمت های متفاوتی از این کالا در بازار وجود دارد. عامل دیگری باعث افزایش قیمت فرش شده است هزینه اجاره مغازه وهزینه حمل ونقل آن می باشد که فروشندگان مجبور به افزایش قیمت فرش ماشینی هستند ولی در فروشگاه اینترنتی به دلیل عدم نیاز به فروشگاه حقیقی هیچ گونه هزینه ای برای اجاره نمی دهند و فرش به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست خریدار می رسد .

  1. دسترسی آسان

با وجود خرید های اینترنتی دیگر لازم نیست مسافت طولانی برای رفتن به بازار را طی کنید و با استفاده از موبایل و کامپیوتر به فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مراجعه کرده وخرید خود را نهایی می کنید.

  1. تنوع محصول

بازار فرش ماشینی در تنوع نقشه و طرح های متفاوت بسیار داغ است و به همین منظور لازم نیست فروشگاههای زیادی را برای خرید فرش مورد نظرتان جستجو کنید تا قیمت مناسب و نقشه و طرح مورد دلخواهخود را با بهترین قیمت پیدا کنید.در فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی به راحتی می توانید با دسته بندی های جداگانه در زمینه رنگ ، سایز ،شانه ، تراکم و نقشه های متنوع را انتخاب و خرید کنید.

  1. تنوع محصولات

مشتری می تواند محصول و فرش خود را یکجا و بدون هیچ زحمتی مشاهدهو با بهترین قیمت و کیفیت خرید کند.

  1. ایجاد اطمینان در مشتری

با استفاده از نماد اعتماد می توانیم بهمشتری این اعتما را بدهیم که این سایت معتبر استکه از کجا خرید خود را انجام می دهند.

ارسال رایگان کالا و تحویل درب منزل

یکی از موارد مهم برا ی خرید کالا برای مشتری ارسال امن و مطمئن است که بعضی از فروشگاه های حقیقی هیچ گونه ضمانتی در قبال آن به مشتری نمی دهند ولی مشتریان آنلاین برای جذب مشتری و رضایت آنها ارسال رایگان قرار داده شده و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای در قبال آن درب منزل فرش خود را تحویل بگیرید.

  1. نحوه خرید اینترنتی فرش ماشینی از فروشگاه اینترنتی

ابتدا وارد سایت شده و فرش مورد نظر را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه می کنیم و مراحل خرید را انجام می دهیم

: 1282 - : 1397/3/7 - : 3569
1397/3/7