phone
شماره تماس :

03154759316

mail
پست الکترونیک :

shadlincarpetco@gmail.com

مقالات فروشگاه

این مدل فرش های فانتزی به هر خانه ای می آید

فرش فانتزی شادلین،

انتخاب فرش میتواند پایه و زیربنای یک طرح جذاب برای دکوراسیون منزل شما باشد. شما به طور حتم برای تکمیل دکوراسیون خانه تان به فرشی احتیاج دارید که به اصطلاح در فضا بنشیند. این به آن معنی نیست که تنها به رنگ فرش دقت کنید. این روزها سبک فرش هم یکی از مهمترین عواملی است که میتواند انتخاب را برای شما راحتتر کند. به طورکلی هنگامیکه قصد خرید فرش دارید بهتر است به رنگ، الگو، بافت و سبک آن دقت کنید. این رویکرد به شما کمک میکند تا خرید مناسبتری داشته باشید. در این مطلب به کمک کارشناسان فرش شادلین به طور خلاصه به این موارد مهم در خرید فرش می پردازیم.

ویژگیهای فرشرا با دقت بررسی کنید!

- سبک فرش

سبک فرش یکی از ویژگیهایی است که قبل از هر چیز به سلیقه و سبک دکوراسیونی که دارید یا قرار است داشته باشید بازمیگردد؛ به همین دلیل یکقدم جلوتر هستید، چراکه میدانید منزل شما با کدام سبک از فرشها نمایی بهتر پیدا میکند.

- رنگ فرش

مرحله بعد، رنگ است. رنگ فرش میتواند تأثیر بسیار زیادی بر نمای منزل شما داشته باشد. برای اینکه راحتتر از این مرحله عبور کنید دقت نمایید که کف و دیوارهای شما چه رنگی دارد؛ زیرا نمای فرش تا حد زیادی به رنگ کف وابسته است.

- هماهنگی فرش با نورپردازی

به گفته کارشناسان گالری فرش شادلین در فرشهای مدرن امروزی مسئله دیگری هم وجود دارد و آن تفاوت رنگ فرش در نورهای مختلف است؛ به همین دلیل در هنگام انتخاب رنگ، نور منزلتان را هم در نظر بگیرید.

: 1336 - : 1397/7/12 - : 2521
1397/7/12