phone
شماره تماس :

03154759316

mail
پست الکترونیک :

shadlincarpetco@gmail.com

مقالات فروشگاه

برای خرید فرش ماشینی مناسب پذیرایی به سراغ جدید ترین ها بروید

ما ایرانی ها مردمانی مهمان نواز هستیم و همیشه می خواهیم برای مهمان خود از نظر پذیرایی کردن و تمیزی و زیبایی خانه، سنگ تمام بگذاریم. فرش ها جزء وسایل اساسی خانه هستند،. پذیرایی خانه یکی از فضاهایی است که به زیبایی آن توجه زیادی می شود.

مرتب و تمیز بودن خانه همیشه از الویت هر خانواده ای است. همین طور دکور کردن و چینش صحیح و استفاده از وسایل مناسب نقش مهمی در فضای خانه شما دارد زمانی که مهمان وارد خانه شما می شود اولین چیزی که به چشمش می خورد طراحی و دکوراسیون خانه است. مهم است که از مبلمان، پرده، فرش و … مناسبی استفاده کنید که با هم هماهنگ باشند و فضای خانه را شلوغ و یا خیلی خالی نشان ندهند.

در این مقاله فرش ماشینی مناسب پذیرایی را بررسی می کنیم و شما را در انتخا ب فرش ماشینی مناسب خانه تان راهنمایی می کنیم.

همه خانه را فرش نکنید

اندازه فرش ماشینی در چیدمان و شلوغی خانه تاثیر داردو لازم نیست کل خانه را فرش کنید می توانید فضایی از خانه را خالی نگه دارید چون فرش کردن خانه تا نزدیک دیوار فضای پذیرایی را شلوغ نشان دهد و اطراف فرش خالی باشد و قسمتی از مبلمان ها روی فرش و زمین باشد تا فضای خانه گرم و صمیمی باشد.

فرش ماشینی مناسب پذیرایی شما کدام است؟

مدل های فرش ماشینی

فرش های مدرن و فانتزی به سبک خانه های مدرن تناسب دارد چون این فرش ها به راحتی ا فضای خانه هماهنگ می باشد و طرح و رنگ و تنوع بالا و ابعاد و اندازه متفاوت دارند.

گروه دیگری از فرش ها که به کمک فضای پذیرایی شما می آیند فرش های ماشینی هستند. این دسته از تنوع و طیف رنگی بالایی برخورداند. اگر برای فضای پذیرایی خانه خود قصد خرید فرش دارید حتما فرش ماشینی را در لیست خود قرار دهید، چرا که فرش های ماشینی پاسخگوی هر سبک و سلیقه ای هستند.

آیا گلیم فرش فانتزی و گبه ماشینی در پذیرایی خانه جایی دارد؟

می توان ادعا کرد که گلیم ها و گبه ها نیز یکی از انتخاب های مناسب برای اتاق پذیرایی خانه شماست. اگر فضای خیلی بزرگی ندارید و به دکوراسیون های خاص علاقه دارید، همچنین می خواهید فضایی هنری و در عین حال سنتی داشته باشید حتما به سراغ گلیم ها بروید و مطمئن باشید از انتخاب آن ها پشیمان نمی شوید..

لطفا در سایت ثبت نام کنید و نظرات خودرا اعلام کنید.

: 2363 - : 1397/9/29 - : 663
1397/9/29