phone
شماره تماس :

03154759316

mail
پست الکترونیک :

shadlincarpetco@gmail.com

مقالات فروشگاه

نحوه درست جارو برقی کشیدن فرش ماشینی قسمت دوم

قسمت دوم

نحوه خروج خود را هنگام تمیز کردن فرش برنامه ریزی کنید.

زمانی که فرش را تمیز کرده اید هیچ کس نباید روی آن راه برود تا زمانی که فرش خشک شود . دقت کنید که فرش را به طرف یک گوشه تمیز نکنید از منطقه دور تراز درب شروع کنید و کم کم به سمت خروج از اتاق پیش بروید.

کفش های خور را روی فرش نپوشید.

فرش های مرطوب گرد و خاک بیشتری را جذب خواهند کرد و اگر درحال کفش پوشیدن فرش را تمیز کنید کار شما را کندتر خواهد کرد و تمیز نمی شود.

چکمه های مخصوصی برای تمیز کردن فرش هستند که می توانید بپوشید . بعضی شوینده ها بسیار مضر هستند و توصیه می شود که هنگام تمیز کردن روی فرش در حال شستشو حتما با کفش مخصوص باشید.

اجازه دهید که کل آب فرش خارج شود .

همانطور که شما به سمت جلو پیش می روید آب را به سمت پایین می فرستید و آب بیشتری را خارج می کنید.

اگر فرش خیلی مرطوب بماند یا اگر آب فرش از طریق دستمال فرش جذب نشود منجر به ایجاد کپک و قارچ می شود.

اجازه دهید که فرش با تهویه مطبوع خشک شود و پنجره و درب را باز نگه دارید تاجریان هوای آزاد به گردش در بیاید .

مطمئن شوید که فرش کاملا خشک شده است تا از کپک زدن آن جلوگیری شود.اگر نمی توانید پنجره را باز کنید ، تهویه هوا را در درجه متوسط تنظیم و خشک کنید .

هرچیزی که سرعت خشک شدن فرش را بیشتر می کند ، استفاده کنید.

خشک شدن فرش ممکن است 6 تا 12 ساعت طول بکشد که در این مدت شما نباید روی فرش راه بروید و مبل و وسایل دیگر را روی آن بگذارید.

پیشنهاد می شود که فرش هایی که در مسیر پر رفت و آمد هستند سالی دو بار شامپو کشیده و تمیز شوند ، د رحالیکه فرش های در مسیر کم رفت و آمد هر 18 ماه یکبار برای تمیز کردن کافی است.

اگر فرش زمینه روشن دارید که به نظر می رسد کثیف شده است هر چه زودتر در تمیز کردن آن اقدام کنید تا اثر کثیفی از فرش زودتر از بین رود.

: 1288 - : 1397/3/20 - : 3242
1397/3/20