phone
شماره تماس :

03154759316

mail
پست الکترونیک :

shadlincarpetco@gmail.com

مقالات فروشگاه

چگونه فرش را با رنگ مبل ست کنیم؟

از نکات مهمی که در انتخاب فرش برای دکوراسیون شما خیلی مهم است و باید در نظر گرفت انتخاب فرش با رنگ بندی مناسب می باسد که برای انتخاب فرش با رنگ بندی مناسب و زیبا، شیوه بهتر این است که رنگ فرش ما نسبت به رنگ دکوراسیون و رنگ مبل دارای رنگی تیره تر باشد.

اگر دو رنگ مبلمان برای منزل شما باشد باز هم بهتر است فرش ماشینی انتخابی شما دارای رنگی تیره تر نسبت به مبلمان داشته باشند. در ادامه باپیشنهاد چند رنگ مبلمان به تناس رنگ فرش و مبلمان می پردازیم :

رنگ مناسب فرش برای مبل بنفش رنگ :

رنگ بنفش برای مبلمان رنگ زیبا و سلطنتی د ر رنگ بندی مبلمان می باشد و زیبایی فوق العاده ای دارد و رنگ فرش مناسب ورنگ ست این نوع رنگ مبلمان ،دو رنگ اصلی کرم و یاسی رنگ با طرحی ساده فرش ماشینی می توان استفاده کرد که بتواند زیبایی مورد نظر شما را به دکورسیون خانه نمایش دهد .

پس رنگ فرش کرم و یاسی رنگ مناسب مبلمان بنفش هستند.

رنگ مناسب فرش با مبل رنگ شاد :

در مبلمان های با رنگ بندی شاد باید کوچک بودن و بزرگ بودن خانه را مد نظر قرار بدیم.بهترین گزینه برای انتخاب رنگ فرش برای خانه کوچک با مبل رنگ شاد روشن خاکستری روشن خواهد بود که در این نوع رنگ محیط بزرگ تر دیده خواهد شد ودکوراسیون خانه زیبایی فوق العاده ای را داشته باشد.

در صورتی که فرش انتخابی برای خانه بزرگ با مبلمان شاد باشد بهتر است منزل دارای نور مناسب و دیوارسفید رنگ باشد . بهترین انتخاب رنگی خواهد بود که در مبل ها بکار رفته است یا رنگ مکمل آنها باشد که این انتخاب بسیار عالی برا ی رنگ فرش و دکوراسیون زیبا می باشد.

رنگ مناسب فرش برای مبل سبز و زرد رنگ :

رنگ فرش مناسب برای این نوع رنگ مبل رنگ های خنثی مثل رنگ بژ ،بلوطی و کرم می باشد . الته طرح فرش ساده باشد.

رنگ مناسب فرش برای مبل کرم رنگ :

انتخاب فرش مناسب برای مبل کرم بسیار عالی وزیبا خواهد بود زیرا مبل کرم رنگ ، راه های انتخاب های بیشتری را برای ما باز می کند.اگر هنوز مبل تان را انتخاب نکردید مبل کرم انتخاب رنگ فرش بیشتری خواهد داشت و انتخابی عالی برای شما خواهد بود و با بودن کف پوش در کف منزل می توانیم فرش ایرانی با طرح ساده و رنگ شاد را داشته باشیم. رنگ فرش شاد با این نوع دکوراسیون طوسی، بلوطی، کرم و بژ و دیگر رنگ ها هستند.

: 1291 - : 1397/3/23 - : 4598
1397/3/23