phone
شماره تماس :

03154759316

mail
پست الکترونیک :

shadlincarpetco@gmail.com

مقالات فروشگاه

چطور از فرش های ماشینی در فضای اتاق استفاده کنیم تا اتاق بزرگتر نشان داده شود

نشان دادن فضای بزرگتر اتاق متناسب با نوع فرش

اکثر ما حداقل یک اتاق کوچک یا فضای کوچک در خانه داریم که آرزو میکردیم بزرگتر باشد. حتی زمانی که فضای فیزیکی را فیزیکی نمی بینید، راه هایی برای رسیدن به احساس فضای بزرگتر از طریق استفاده از عناصر دکور درست انتخاب شده ، وجود دارد فرش یکی از آن عناصر دکور است. این که آیا شما با یک فرش بزرگتر گوشه تا گوشه فضا را پر کنید یا اینکه فرش کوچکتری روی موکت یا پارکت پهن کرده باشید ، انتخاب فرش مناسب می تواند به فضای شما کمک کند تا بزرگتر شود در اینجا چند نکته برای ایجاد این امر مهم وجود دارد.

نکات فرش های گوشه تا گوشه

نصب فرش های دیوار به دیوار در یک اتاق می تواند باعث ایجاد فضای بیشتر با ایجاد تداوم شود تغییر سطوح کف ، سطح بصری را متوقف می کند و برای چشم شروع می شود در مقابل، داشتن فرش از دیوار به دیوار به این معنی است که هیچ چیزی برای مانع دید وجود ندارد. در نتیجه تصور اینکه فضا بزرگتر است را برای بیننده ایجاد می کند.

نکات قالیچه های بزرگ و مساحت دار

کلید استفاده از یک فرش بزرگ برای بزرگتر شدن اتاق شما استفاده از اندازه مناسب فرش شماست. "Flanagan می گوید: یکی از رایج ترین اشتباهات تزئینات مردم (و من آن را بارها و بارها دیده ام) استفاده از یک فرش بزرگ یا فرش است که بیش از حد کوچک است، هنگامی که فرش خود را اندازه یک تمبر پستی می سازید، اتاق را خجالتی و بی نظیر می کند، و به این ترتیب باعث می شود که کوچکتر شود. اندازه دقیق فرش که برای اتاق شما مناسب است به چندین عامل بستگی دارد، از جمله قرار دادن مبلمان شما . همیشه به یاد داشته باشید که تمام مبلمان در یک اتاق باید بر فرش نشسته باشد اگر امکان دستیابی به این موضوع وجود نداشته باشد، حداقل پاهای جلوی قطعات بزرگتر روی فرش باشد .

رنگ

اکثر مردم با این مفهوم آشنا هستند که رنگ های روشن باعث می شود اتاق احساس بیشتری نسبت به رنگ های تیره داشته باشد. با این حال این بدان معنا نیست که شما مجبور به نصب فرش سفید و یا سفید در سراسر خانه خود هستید، با استفاده از رنگ های سبک تر رنگ مورد علاقه خود به فضا کمک می کنید تا فضای بزرگتری داشته باشید. همچنین، رنگ های روشن تر منعکس کننده نور خورشید (یا نور مصنوعی) نسبت به رنگ های تیره تر است، بنابراین نور افزایش یافته در فضا باعث می شود تا یک احساس بازتر به نظر برسد.

طرح فرش

اگر طرح یا الگویی برای فرش خود انتخاب می کنید مطمیئن شوید که طرح از نظر اندازه متناسب با سایز اتاق باشد. با این حال، این قاعده قطعی نشده است و بیشتر به مقدار فضای قابل مشاهده بستگی دارد. به عنوان مثال، یک اتاق کوچک که مبلمان زیادی نداشته باشد می تواند الگوی بزرگتری را اداره کند، در حالی که یک منطقه بزرگ که با مبلمان بسته است ممکن است الگوی کوچکتری داشته باشد . پوشش کف اتاق شما جزء مهمی از دکور اتاق شماست و می تواند تاثیر زیادی بر احساس کلی اتاق داشته باشد. انتخاب پوشش کف مناسب می تواند باعث افزایش سطح فضای اتاق شود

.

: 1321 - : 1397/6/7 - : 2424
1397/6/7