phone
شماره تماس :

03154759316

mail
پست الکترونیک :

shadlincarpetco@gmail.com

مقالات فروشگاه

لکه گیری فرش ماشینی
یکی از موارد زیادی که همه خانواده های ایرانی می توان گفت با آن سر و کله دارند این است که چگونه لکه روی فرش را پاک کنند و قالیهای ماشینی به دلیل اینکه یک فرش های دایمی برای خانه های ما می باشد احتمال لکه پیدا کردن آن نیز می توان گفت بسیار قوی می باشد ، که به همین دلیل ما در این مقاله نحوه تمیز کردن فرش با وسایل ساده که در هر خانه ای می توان آن را یافت کرد، قرار داده ایم و شما با مطالعه آن دیگر نگرانی لکه های فرش خانه خود را نخواهید داشت و به آسانی از این کثیفی های ایجاد شده بر روی قفرش ماشینی رها خواهید شد.

روشهای زیادی برای تمیز کردن فرش وجود دارد و ما دراینجا برای شما تعدادی از این روش ها را که آسان می باشد که در مدت کوتاهی می توانید لکه گیری کنید.

  1. 1- تمیز کردن لکه های فرش ماشینی با جوش شیرین

بهترین روش تمیز کردن فرش با جوش شیرین می باشد.کافی است که دو پیمانه جوش شیرین را برداشته و با مقداری صابون اضافه کنید. اگر احساس کردید که بوی نا مطبوعی دارد کمی اسانس یا بوی دلخواه به آن اضافه کرده و مخلوطی درست کرده وسپس بر روی لکه فرش اسپری نمایید .و بعد از اینکه خشک شد می توانید روی آن را جارو برقی بکشید.

  1. 2-تمیز کردن لکه های فرش ماشینی با نمک

اگر لکه ای روی فرش شما ایجاد شود شمامی توانی سرکه را با نمک مخلوط کنید و خمیری درست کنید و روی لکه فرش ماشینی بگذلرید تا به خوبی جذب آن شود و در پایان روی آن را پس از خشک شدن جارو برقی بکشید تا لکه به خوبی رفع شود.

  1. 3- لکه گیری و تمیز کردن فرش ماشینی با بخار شوی

اگر در دستور العمل دستگاه و فرش شما آمده است شما می توانید مخزن دستگاه را از آب و سرکه پر کنید و لکه های فرش را با دستگاه بخار شوی تمیز کنید.

: 256 - : 1397/2/6 - : 3179
1397/2/6