phone
شماره تماس :

03154759316

mail
پست الکترونیک :

shadlincarpetco@gmail.com

مقالات فروشگاه

نکات قابل توجه در خرید فرش ماشینی اتاق کودک

یکی از چیزهای که برای سیسمونی اتاق کودک خریداری می شود فرش ماشینی کف اتاق می باشد که توجه به اهمیت آن در نوع طرح و الیاف و رنگ آمیزی فرش با توجه به چیدمان اتاق کودک از الویت برخوردار می باشد که بهترین انتخاب باشد چون کودک بیشترین حضور و تماس را در اتاق خواهد داشت از نظر کیفیت بهترین جنس در الیاف فرش داشته باشد.

در این مقاله سعی بر این شد که تمامی نکات خرید فرش اتاق کودک را رعایت کنیم :

* بدون پرز بودن فرش

با توجه به حساس بودن ریه های کودک در سنینپایین تر و د رمعرض خطرات تنفسی و انواع بیماری هستند باید د رانتخاب الیاف فرش کودک این نکات را رعایت کنیم.

* لطیف و نرم

نخ استفاده درفرش کودک لطیف باشد تا راه رفتن کودک راحت باشد و هیچ آسیبی به او وارد نشود.

*قابلیت شستشوی آسان

باید فرش اتاق کودک طوری انتخاب شود گه در صورت لکه و کثیف شدن فرش هیچ نگرانی برای شستشوی آن نباشد چون کودکان به تمیزی محیط پیرامون خود اهمیت نمی دهند.

*جنسیت کودک و انتخاب رنگ فرش

رنگ فرش اتاق کودک با توجه به طرح و چیدمان آن متفاوت است

اتاق پسرها رنگ های سرد مثل سرمه ای آبی سبز خاکستری و اتاق دخترها رنگ های گرم نارنجی بنفش و صورتی چرک . از نظر روانشناسی رنگ فرش اتاق کودک و چیدمان آنها باید طوری باشد که کودک د رآنجا احساس امنیت کند و چیدمان اتاق رنگ روشن و فرش اتاق رنک تیره باشد بهتر است .

*خواب و ارتفاع پرز

فرش پرز بلند برای اتاق کودک اصلا انتخاب مناسبی نمی باشد. رشد باکتری در لابه لای فرش بیشتر است و نظافت آن آسان نمی باشد که از نظر بهداشتی برای کودک انتخاب درستی نیست.

: 257 - : 1397/2/8 - : 3306
1397/2/8